BMW Motorrad Srbija

K 1600 GT

Gran Turismo. Putujte u velikom stilu. To znači da kombinujete dinamičke performanse i udobnost pretvarajući rastojanje u slobodan prostor. Vizija BMW Motorrad-a je bila suština ove filozofije, čist osećaj Gran Turismo. Ova vizija je sada dobila novi oblik u K 1600 GT-u.

BMW 6-cilindrični agregat je legendaran. Mit koji je još jednom realizovan u  K 1600 GT-u, kompaktniji nego ikada ranije. 1649 cc, 118 kV (160KS) i maksimalan obrtni moment od 175nM. Čak su i činjenice impresivne. Ali iskustvo u vožnji je još inspirativnije. Poprečno instalirane jedinice napajanja pružaju izvanredan nivo dinamičkih performansi, kao i prefinjeni rad motora.

Ako je vozač raspoložen za pokazivanje sportskih sposobnosti, agregat spremno dostiže svoju brzinu, čak i u donjem opsegu obrtaja agregata može da razvije velike brzine. Preko 70% od maksimalnog obrtnog momenta je dostupno za samo 1500 obrtaja u minuti.

Dok su rezerve snage agregata ogromne, njegove dimenzije su smanjene. Sa težinom ispod 103kg i sa širinom od 555mm, nikada obim 6-cilindričnog agregata nije bio tako kompaktan. Za izuzetno rukovanje i povećanu slobodu u vožnji.

Za bolju vidljivost u krivinama, GT predstavlja opciono dostupna adaptivna prednja svetla. To ne samo da povećava ekskluzivnost, već i aktivnu bezbednost mašine.  Vizija je ispunjena.

K 1600 GT. NEZAUSTAVLJIVO PUTOVANJE.

Agregat
Tip Četvorotaktni motor sa šest cilindara u redu na vodeno/uljano hlađenje, četiri entila po cilindru, dve bregaste osovine
Prečnik x cilindar 72 mm x 67,5 mm
Kubikaža 1649 cc
Nominalna snaga 118 kW (160 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 175 Nm na 5250 rpm
Odnos kompresije 12,2 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-3
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 90 km/h 4.5 l
Prosečna potrošnja na 100km pri konstantnoj brzini od 120 km/h 5.7 l
Vrsta goriva Super (premijum) bezolovni, sa 95 oktana
Električni sistem
Alternator trofazni alternator (580 W nominalne snage)
Akumulator 12 V / 19 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo kvačilo sa podmazivanjem na ulje
Menjač šestostepeni menjač sa spiralnim zupčanicima
Pogon Uz pomoć kardana (pogonsko vratilo)
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski ram postavljen kao most, samonoseći motor
Pozicija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Duolever; centralni tunel sa oprugom
Pozicija zadnjeg točka / vešanje BMW Motorrad Paralever
Prenos vešanja prednji / zadnji 125mm /135 mm
Međuosovinsko rastojanje 1,618 mm
Nagnutost upravljača 108.4 mm
Ugao upravljanja 62.2°
Točkovi Cast aluminium wheels
Ram, napred 3,50 x 17″
Ram, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, 4-piston fixed calipers
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 320 mm, double-piston caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integralni)
Dimenzije / težina
Dužina 2324 mm
Širina (uključujući retrovizore) 1000 mm
Visina (bez retrovizora) 1440 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 810/830 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1830/1870 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 332 kg
Masa motocikla bez tečnosti 2) 306 kg
Dozvoljena ukupna masa 540 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 208 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 24 l
Rezerva 4,0 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara, (sa korpama)
2) Masa motocikla bez svih tečnosti, (GT bez korpi)

Istaknite se kao sportista.

Specijalni K 1600 GT Sport model je odličan miks sporta i putovanja. Dinamičan izgled i udobnost se udružuju sa sportskim dizajnom i visokim performansama.

Dostupan u Cosmic Blue metalik i Black Storm metalik bojama, ovaj specijalni model je pravi vođa. Kratko, sportsko vetrobransko staklo uklapa se odlično u celokupan izgled. I na kraju, PRO sedišta čine svaku vožnju još malo više udobnijom nego uobičajno.

Specijalni Sport model budi sportistu u vama. Zato zgrabite upravljač, dajte gas do daske i krenite!

Konfigurator motocikla