BMW Motorrad Srbija

K 1600 GT

Gran Turismo. Putujte u velikom stilu. To znači da kombinujete dinamičke performanse i udobnost pretvarajući rastojanje u slobodan prostor. Vizija BMW Motorrad-a je bila suština ove filozofije, čist osećaj Gran Turismo. Ova vizija je sada dobila novi oblik u K 1600 GT-u.

BMW 6-cilindrični agregat je legendaran. Mit koji je još jednom realizovan u  K 1600 GT-u, kompaktniji nego ikada ranije. 1649 cc, 118 kV (160KS) i maksimalan obrtni moment od 175nM. Čak su i činjenice impresivne. Ali iskustvo u vožnji je još inspirativnije. Poprečno instalirane jedinice napajanja pružaju izvanredan nivo dinamičkih performansi, kao i prefinjeni rad motora.

Ako je vozač raspoložen za pokazivanje sportskih sposobnosti, agregat spremno dostiže svoju brzinu, čak i u donjem opsegu obrtaja agregata može da razvije velike brzine. Preko 70% od maksimalnog obrtnog momenta je dostupno za samo 1500 obrtaja u minuti.

Dok su rezerve snage agregata ogromne, njegove dimenzije su smanjene. Sa težinom ispod 103kg i sa širinom od 555mm, nikada obim 6-cilindričnog agregata nije bio tako kompaktan. Za izuzetno rukovanje i povećanu slobodu u vožnji.

Za bolju vidljivost u krivinama, GT predstavlja opciono dostupna adaptivna prednja svetla. To ne samo da povećava ekskluzivnost, već i aktivnu bezbednost mašine.  Vizija je ispunjena.

K 1600 GT. NEZAUSTAVLJIVO PUTOVANJE.

Agregat
Tip Četvorotaktni redni šestocilindrični motor sa uljnim I vodenim hlađenjem, dve bregaste osovines, četiri ventila po cilindru
Prečnik x cilindar 72 mm x 67,5 mm
Kubikaža 1649 cc
Nominalna snaga 118 kW (160 ks) na 7750 rpm
Maksimalni obrtni moment 175 Nm na 5250 rpm
Odnos kompresije 12,2 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Katalitički konvertor sa trostrukom zatvorenom petljom, standard za emisije EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 5.7 l
Vrsta goriva Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON)
Električni sistem
Alternator 700 W
Akumulator 12 V / 19 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo kvačilo sa više diskova i uljem
Menjač Anti-Hopping helikoidna kutija šestocilindričnog menjača
Pogon Poluosovinski pogon
Šasija / Kočnice
Ram Ram u obliku mosta, liveni aluminijum, motor sa ležajevima
Pozicija prednjeg točka / vešanje BMW Motorrad Duolever; centralna greda za opruge
Pozicija zadnjeg točka / vešanje BMW Motorrad Paralever
Prenos vešanja prednji / zadnji 115mm /135 mm
Međuosovinsko rastojanje 1,618 mm
Nagnutost upravljača 106.4 mm
Ugao upravljanja 62.2°
Točkovi Liveni aluminijumski točkovi
Ram, napred 3,50 x 17″
Ram, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dva diska, prečnik 320 mm, četvoroklipne fiksne čeljusti
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnik 320 mm, dvoklipna čeljust kočnice
ABS BMW Motorrad Integral ABS (delimično integrisan)
Dimenzije / težina
Dužina 2.324 mm
Širina (uključujući retrovizore) 1.000 mm
Visina (bez retrovizora) 1.440 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 810/830 mm (nisko sedište*: 800/780 mm) *OE
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1.830/1.870 mm (nisko sedište*: 1,775/1,810 mm) *OE
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 334 kg
Dozvoljena ukupna masa 540 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 206 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 26.5 l
Rezerva 4 l
Standardna oprema ABS Pro, DTC (Dynamic Traction Control), modovi vožnje, ksenonski far, Dynamic ESA (Electronic
Suspension Adjustment), zagrevanje sedišta, tempomat, multi-controller, HSC Pro Asistent za rikverc, shift assistant Pro, adaptivni far sa LED svetlom za dnevnu vožnju, audio sistem, Keyless Ride, centralno zaključavanje, RDC (kontrola pritiska u pneumaticima), dodatna LED svetla
Opciona oprema (OE) svetlo za kočnice, LED pomoćni far, razna sedišta, osvetljenje tla, top box, BMW Motorrad
Opcioni aksesoari (OA) Navigator

Tehnički podaci odnose se na neopterećenu masu (DIN)
1) Prema uputstvu 93/93/EWG sa svim tečnostima, napunjen gorivom do najmanje 90% iskoristivog kapaciteta rezervoara.

Istaknite se kao sportista.

Specijalni K 1600 GT Sport model je odličan miks sporta i putovanja. Dinamičan izgled i udobnost se udružuju sa sportskim dizajnom i visokim performansama.

Dostupan u Cosmic Blue metalik i Black Storm metalik bojama, ovaj specijalni model je pravi vođa. Kratko, sportsko vetrobransko staklo uklapa se odlično u celokupan izgled. I na kraju, PRO sedišta čine svaku vožnju još malo više udobnijom nego uobičajno.

Specijalni Sport model budi sportistu u vama. Zato zgrabite upravljač, dajte gas do daske i krenite!

Konfigurator motocikla