BMW Motorrad Srbija

G 310 GS

BMW G 310 GS. Avanture svakoga dana.

Budite spontani, prekinite rutinu, svakodnevan život ispunite novim iskustvima. Svakoga dana avanture su ispred vaših vrata – kreirajte nove sa G 310 GS koji vas vodi kroz urbanu džunglu, bezbedno i bezbrižno. Bilo da uživate po gradu ili se vozite putevama van grada, šumskim stazama ili neravnim putevima – G 310 GS obećava čisto uživanje u vožnji, za svakoga. U opuštenom i neznatno podignutom položaju sedišta, svaki izazov možete lako preći i upravljati sa preciznošću.

Sa G 310 GS-om avanture ne moraju da budu velike da bi bile nezaboravne. Ono sto je važno je da ih doživite svakoga dana.

Tipičan GS.

Nepogrešivo GS. Robustan. Drugačiji. I sa svojim tipičnim dizajnom, je otelotvorenje poznatog GS duha. Moćna silueta, zaštitni vetrobran i poznata GS ergonomija garantuju intenzivno uživanje u vožnji na bilo kojoj površini. Sa svežim i upečatljivim varijantama boja, privlačiće svačije poglede. Visokokvalitetni dizajnerski elementi naglašavaju besprekoran GS izgled i pružaju dodatnu zaštitu kada se krećete preko neravnih puteva u nove avanture.

Svetao i samouveren.

Opuštena i nesmetana vožnja nije problem zahvaljujući tipičnom GS položaju sedišta. Upravljač, nasloni za noge i elementi za upravljanje su izrađeni na izbalansiran način, što ga čini lako dostupnim za niske i visoke vozače. I 180 mm amortizeri na zadnjem točku i njegova obrnuta viljuška sa 19” na prednjem točku osiguravaju dodatno uživanje u vožnji, na bilo kojoj površini. Ram od nerđajućeg čelika takođe održava stabilnost u vožnji. G 310 GS je lak i stabilan za upravljanje kroz urbanu džunglu i kroz uske ulice do sledeće avanture – nešto novo svakoga dana.

Dinamički miks.

Jednocilindrični agregat se pokreće zahvaljujući cilindru nagnutom ka zadnjem delu i glavi cilindra okrenutoj za 180 stepeni. Težište motocikla je manje zbog nekonvencionalne postavke cilindra i stoga se koncentriše na prednji točak što omogućava da lako i precizno skrenete. GS nije samo spolja nepogrešivo GS, i iznutra ćete naći prepoznatljiv kvalitet BMW Motorrad-a. Zahvaljujući efikasnom sagorevanju i sekundarnom vazdušnom sistemu, G 310 GS zadovoljava Euro 4 standarde. U isto vreme, posebna konfiguracija agregata osigurava nisku potrošnju, 313 ccm i 25 kW / 34 KS na 9,500 obrtaja u minuti i tako garantuje potrebnu snagu i ubrzanje.

G 310 GS – bez premca u onome što nudi, sa mešavinom kvaliteta, komfora i dinamike.

Izuzetno dobro opremljen.

Sa G 310 GS-om, birate kvalitet, pouzdanost i BMW standarde. Dvokanalni ABS sistem i nosač za prtljag su uključeni kao standard i naravno postoji niz posebnih dodataka.

Agregat
Tip Jednocilindrični četvorotaktni agregat sa vodenim hlađenjem, 4 ventila, 2 gornje bregaste osovine i podmazivanje suvim karterom
Prečnik x cilindar 80 mm x 62,1 mm
Kubikaža 313 cc
Nominalna snaga 25 kW (34 ks) na 9500 rpm
Maksimalni obrtni moment 28 Nm na 7500 rpm
Odnos kompresije 10.6 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje, BMS-E2.
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, emisija standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina 143 km/h
Prosečna potrošnja na 100km 3,33 l
Vrsta goriva Bezolovni minimum 91 oktana, preporučeno za Evropu 95 oktana
Električni sistem
Alternator Alternator 308 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje, mehaničko
Menjač Sinhroni šestostepeni menjač integrisan u kućište agregata.
Pogon Neprekidni Z-ring lanac sa prigušenjem potresa u glavi zadnjeg točka
Šasija i kočnice
Ram Cevasti čelični ram sa pričvršćenim zadnjim delom rama.
Pozicija prednjeg točka / vešanje Viljuška naopako, Ø 41 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Pokretna viljuška izlivena od punog aluminijuma, direktno pričvršćen monoshock (jedan amortizer), podesiva opruga
Prenos vešanja prednji / zadnji 180 mm / 180 mm
Međuosovinsko rastojanje 1.420 mm
Nagnutost upravljača 98 mm
Ugao upravljanja 63,3°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 2,50 x 19″
Ram, pozadi 4,0 x 17″
Guma, napred 110/80 R 19
Guma, pozadi 150/70 R 17
Prednja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 300 mm, 4-piston fixed caliper, radially bolted
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 240 mm, single-piston floating caliper
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2075 mm
Širina (uključujući retrovizore) 880 mm
Visina (bez retrovizora) 1230 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 835 mm (820 mm: niže sedište; 850 mm: komforno sedište)
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1870 mm (1840 mm: niže sedište; 1900 mm: komforno sedište)
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1)  169,5 kg
Dozvoljena ukupna masa 345 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 175,5 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 11 l
Rezerva prosečno 1 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla