BMW Motorrad Srbija

S 1000 R

Osvojite puteve – sa BMW S 1000 R.

Roadster, redukovan do osnove: maksimalne performanse. 160 ks/ 118 kV, 112 Nm obrtnog momenta, sa odnosom snage i težine 1,29 kilograma po ks – i konkurencija nestaje u retrovizoru. Kao i njegov prethodnik, S 1000 R, postavlja standard u svim segmentima.

Linearna snaga: agregat.

Četvorocilindrični agregat visokih performansi, potiče od RR-a i optimizovan je za potrebe poređenja. Rezultat: izuzetna linearna isporuka obrtnog momenta sa konstantnim pogonom u svim brzinama motocikla. Agregat S 1000 R-a ima snagu od 160 ks/118 kV pri 11000 obrtaja u minuti, dok maksimalan 112 Nm obrtni momenat pri 9250 obrtaja, stavlja osmeh na lice vozača pri svakom dodiru ručice gasa.

Spreman za napad: dizajn.

Geni S 1000 R-a su upečatljivi na prvi pogled: agresivan dizajn sa karakterističnim uzdignutim zadnjim delom i spuštenim prednjim, prepoznatljiv oblik i karakteristične rešetke napred. I “R” pokazuju mnogo manje od njegovih oštrih ivica, njegovu moćnu pojavu. Neki ljudi to nazivaju bez suviše detalja – mi to nazivamo fokusiran na suštinu.

Raznovrstan: režimi vožnje.

S 1000 R može lako da se obuzda ili oslobodi pritiskom na dugme. Režim Rain pruža blag odziv pritiskom na gas, sa ABS-om i ASC-om koji su prilagođeni vlažnim površinama. Sa druge strane, Road optimizuje odgovor pritiskom na gas, ABS i ASC za suv asfalt. Pro režimi su dostupni kao dodatna oprema, za one koji pomeraju prag dometa: Dynamic i Dynamic Pro čine da “R” dobije oblik za vožnju bez granica.

Potpuna kontrola: Race ABS i ASC kao standard.

Držite snagu pod kontrolom. Zato je S 1000 R opremljen sa Race ABS i ASC (automatska kontrola stabilnosti) kao standardom. Ovaj duo osigurava odlične brojke ubrzanja i usporavanja pritiskom na pedalu. Oni mogu biti aktivirani i deaktivirani tokom putovanja, za neprestanu zabavu u vožnji.

Bez kompromisa: opcije individualizacije.

Dva paketa su dostupna za S 1000 R, od kojih svaki razumno grupiše različite opcije: Sport paket uključuje Pro režime (Rain, Road + Dynamic, Dynamic Pro), DTC, pomoć pri menjanju brzina  i tempomat. Dynamic paket obuhvata elektronsko ogibljenje DDC, ručke upravljača koje se greju, LED pokazivače pravca i spojler agregata u boji karoserije. Tu je takođe i široki opseg HP delova za S 1000 R, koji su namenjeni za ambiciozne vozače.

Agregat
Tip Četvorotaktni motor sa četiri cilindra u redu na vodeno/uljano hlađenje, četiri ventila po cilindru, dve bregaste osovine
Prečnik x cilindar 80 mm x 49.7 mm
Kubikaža 999 ccm
Nominalna snaga 118 kW (160 hp) na 11000 rpm
Maksimalni obrtni moment 112 Nm na 9250 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje sa ride-by-wire sistemom za gas i knock sensorom
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, sa mešanjem cevi, EU-3 standard sa mešanjem cevi i akustičnim ventilima
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 90 km/h 5.4 l
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 120 km/h 5.6 l
Vrsta goriva Super (premijum) bezolovni sa 95 – 98 oktana
Električni sistem
Alternator 350 W
Akumulator 12 V / 9 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje (hidraulično), kontrola protiv poskakivanja kvačila, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač sa ravnim zupčanicima
Pogon Lanac 17/45
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski ram postavljen kao most, delimično samonoseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako Ø 46 mm, podesiva kompresija i poskakivanje
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, podesiv prigušivač poskakivanja
Prenos vešanja prednji / zadnji 120 mm / 120 mm
Međuosovinsko rastojanje 1439 mm
Nagnutost upravljača 98.5 mm
Ugao upravljanja 65.4°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3.50 x 17″
Ram, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper, 5 mm thick
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 220 mm, single piston floating caliper, 5 mm thick
ABS BMW Motorrad Race ABS (delimično integralni), razdvojeni
Dimenzije / težina
Dužina 2057 mm
Širina (uključujući retrovizore) 845 mm
Visina (bez retrovizora) 1228 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 814 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1805 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 207 kg
Dozvoljena ukupna masa 407 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 200 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 17.5 l
Rezerva cca. 4 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla