BMW Motorrad Srbija

S 1000 R

Beskompromisna dinamika.

Da li su vaši otkucaji srca povezani sa tahometrom?
Onda je S 1000 R pravi Roadster za vas – sveden na ono najpotrebnije, unapređen za čistu zabavu u vožnji. Njegov agresivni motor od 165 ks/121 kW će vam izmamiti osmeh svaki put kada se zavrti. A moćni zvuk novog HP zadnjeg prigušivača od titanijuma ne ostavlja mesta sumnji: tako treba da zvuči život u brzoj traci.

Adrenalin na dva točka. Dizajn.

Četvorocilindrični agregat visokih performansi, potiče od RR-a i optimizovan je za potrebe poređenja. Rezultat: izuzetna linearna isporuka obrtnog momenta sa konstantnim pogonom u svim brzinama motocikla. Agregat S 1000 R-a ima snagu od 160 ks/118 kV pri 11000 obrtaja u minuti, dok maksimalan 112 Nm obrtni momenat pri 9250 obrtaja, stavlja osmeh na lice vozača pri svakom dodiru ručice gasa.

Adrenalin na dva točka. Dizajn.

Neki ga nazivaju golim, a mi smatramo da je sveden na ono najpotrebnije. Geni njegove sestre, modela S 1000 RR jasno su uočljivi: agresivni dizajn sa podignutim zadnjim i spuštenim prednjim delom, upadljivo podeljeno lice i karakteristične „škrge“. Poprilično smanjene bočne unutrašnje ploče i precizno obojene površine šalju jasnu poruku: prenošenje snage nije jedino što je čisto i beskompromisno. Tri boje ističu karakter motocikla: Light white/ Racing blue metallic/ Racing red, Black storm metallic i Racing red/Black storm metallic.

Izvor sve dinamike: motor.

Moćni četvorocilindrični redni motor visokih performansi, kao i zadnji deo, potiču od modela RR. U skladu sa EU4 standardom i novim propisima za buku, njegove performanse su unapređene na 165 KS/121 kW. Za izuzetno linearni obrtni moment i pogon koji neprestano vuče napred kroz čitav opseg brzine motora. E-Gas vam omogućava da još preciznije manevrišete ovom snagom. Asistent za profesionalnu promenu brzina koji je testiran na trkačkim stazama vam omogućava da menjate stepen prenosa naviše i naniže bez korišćenja kvačila: za više dinamike i kraće reagovanje – zakoračite u svet krajnjih granica.

Prostor za prilagođavanja. Oprema.

Standardno vam nudi dva moda vožnje: Rain i Road. „Rain“ obezbeđuje blagu reakciju na gas, pošto su ABS i ASC podešeni za mokre puteve. Sa druge strane, „Road“ optimizuje reakciju na gas, ABS i ASC za suvi asfalt.
Opciono možete dobiti dva dodatna moda: Dynamic i Dynamic Pro. ABS Pro vam obezbeđuje savršeno odgađanje čak i pri naginjanju, DTC, kontrolu polaska i uređaj za ograničavanje brzine u zaustavnoj stazi. Dynamic Pro mod takođe omogućava posebna podešavanja. Zaista postoji samo jedno ograničenje: ono koje sami postavite.

Beskompromisno pametan. Mogućnosti personalizacije.

Za vašu neutoljivu glad za krivinama, dostupna su dva paketa sa specijalnim aksesoarima. Sport paket ispunjava sva očekivanja. Obezbeđuje Pro shift asistenciju, tempomat i Pro driving mod, uključujući i modove Dynamic i Dynamic Pro, DTC, ACS Pro, uređaj za ograničavanje brzine u zaustavnoj stazi i kontrolu polaska. Sa druge strane, Dynamic paket obuhvata elektronsku šasiju DDC, zagrejane drške, LED migavce i spojler motora.
A sa kovanim HP točkovima, vaš motocikl je za 2,4 kg lakši od drugih modela iz serije, ali ima mnogo jači karakter.

Agregat
Tip Četvorotaktni motor sa četiri cilindra u redu na vodeno/uljano hlađenje, četiri ventila po cilindru, dve bregaste osovine
Prečnik x cilindar 80 mm x 49.7 mm
Kubikaža 999 ccm
Nominalna snaga 118 kW (160 hp) na 11000 rpm
Maksimalni obrtni moment 112 Nm na 9250 rpm
Odnos kompresije 12.0 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko direktno ubrizgavanje sa ride-by-wire sistemom za gas i knock sensorom
Kontrola emisije izduvnih gasova Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, sa mešanjem cevi, EU-3 standard sa mešanjem cevi i akustičnim ventilima
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina preko 200 km/h
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 90 km/h 5.4 l
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 120 km/h 5.6 l
Vrsta goriva Super (premijum) bezolovni sa 95 – 98 oktana
Električni sistem
Alternator 350 W
Akumulator 12 V / 9 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje (hidraulično), kontrola protiv poskakivanja kvačila, mehaničko
Menjač Šestostepeni menjač sa ravnim zupčanicima
Pogon Lanac 17/45
Šasija / Kočnice
Ram Aluminijumski ram postavljen kao most, delimično samonoseći agregat
Pozicija prednjeg točka / vešanje Teleskopska viljuška naopako Ø 46 mm, podesiva kompresija i poskakivanje
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, podesiv prigušivač poskakivanja
Prenos vešanja prednji / zadnji 120 mm / 120 mm
Međuosovinsko rastojanje 1439 mm
Nagnutost upravljača 98.5 mm
Ugao upravljanja 65.4°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Ram, napred 3.50 x 17″
Ram, pozadi 6.00 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Prednja kočnica Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper, 5 mm thick
Zadnja kočnica Kočnica sa jednim diskom, prečnika 220 mm, single piston floating caliper, 5 mm thick
ABS BMW Motorrad Race ABS (delimično integralni), razdvojeni
Dimenzije / težina
Dužina 2057 mm
Širina (uključujući retrovizore) 845 mm
Visina (bez retrovizora) 1228 mm
Visina sedišta, bez težine tereta 814 mm
Dužina prostora za noge, bez težine tereta 1805 mm
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 207 kg
Dozvoljena ukupna masa 407 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 200 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 17.5 l
Rezerva cca. 4 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Konfigurator motocikla