S 1000 R
Beskompromisna dinamika.
Da li su vaši otkucaji srca povezani sa tahometrom?
Onda je S 1000 R pravi Roadster za vas – sveden na ono najpotrebnije, unapređen za čistu zabavu u vožnji. Njegov agresivni motor od 165 ks/121 kW će vam izmamiti osmeh svaki put kada se zavrti. A moćni zvuk novog HP zadnjeg prigušivača od titanijuma ne ostavlja mesta sumnji: tako treba da zvuči život u brzoj traci.
Adrenalin na dva točka. Dizajn.
Četvorocilindrični agregat visokih performansi, potiče od RR-a i optimizovan je za potrebe poređenja. Rezultat: izuzetna linearna isporuka obrtnog momenta sa konstantnim pogonom u svim brzinama motocikla. Agregat S 1000 R-a ima snagu od 160 ks/118 kV pri 11000 obrtaja u minuti, dok maksimalan 112 Nm obrtni momenat pri 9250 obrtaja, stavlja osmeh na lice vozača pri svakom dodiru ručice gasa.
Adrenalin na dva točka. Dizajn.
Neki ga nazivaju golim, a mi smatramo da je sveden na ono najpotrebnije. Geni njegove sestre, modela S 1000 RR jasno su uočljivi: agresivni dizajn sa podignutim zadnjim i spuštenim prednjim delom, upadljivo podeljeno lice i karakteristične „škrge“. Poprilično smanjene bočne unutrašnje ploče i precizno obojene površine šalju jasnu poruku: prenošenje snage nije jedino što je čisto i beskompromisno. Tri boje ističu karakter motocikla: Light white/ Racing blue metallic/ Racing red, Black storm metallic i Racing red/Black storm metallic.
Izvor sve dinamike: motor.
Moćni četvorocilindrični redni motor visokih performansi, kao i zadnji deo, potiču od modela RR. U skladu sa EU4 standardom i novim propisima za buku, njegove performanse su unapređene na 165 KS/121 kW. Za izuzetno linearni obrtni moment i pogon koji neprestano vuče napred kroz čitav opseg brzine motora. E-Gas vam omogućava da još preciznije manevrišete ovom snagom. Asistent za profesionalnu promenu brzina koji je testiran na trkačkim stazama vam omogućava da menjate stepen prenosa naviše i naniže bez korišćenja kvačila: za više dinamike i kraće reagovanje – zakoračite u svet krajnjih granica.
Prostor za prilagođavanja. Oprema.
Standardno vam nudi dva moda vožnje: Rain i Road. „Rain“ obezbeđuje blagu reakciju na gas, pošto su ABS i ASC podešeni za mokre puteve. Sa druge strane, „Road“ optimizuje reakciju na gas, ABS i ASC za suvi asfalt.
Opciono možete dobiti dva dodatna moda: Dynamic i Dynamic Pro. ABS Pro vam obezbeđuje savršeno odgađanje čak i pri naginjanju, DTC, kontrolu polaska i uređaj za ograničavanje brzine u zaustavnoj stazi. Dynamic Pro mod takođe omogućava posebna podešavanja. Zaista postoji samo jedno ograničenje: ono koje sami postavite.
Beskompromisno pametan. Mogućnosti personalizacije.
Za vašu neutoljivu glad za krivinama, dostupna su dva paketa sa specijalnim aksesoarima. Sport paket ispunjava sva očekivanja. Obezbeđuje Pro shift asistenciju, tempomat i Pro driving mod, uključujući i modove Dynamic i Dynamic Pro, DTC, ACS Pro, uređaj za ograničavanje brzine u zaustavnoj stazi i kontrolu polaska. Sa druge strane, Dynamic paket obuhvata elektronsku šasiju DDC, zagrejane drške, LED migavce i spojler motora.
A sa kovanim HP točkovima, vaš motocikl je za 2,4 kg lakši od drugih modela iz serije, ali ima mnogo jači karakter.
Agregat | |
---|---|
Tip | Četvorotaktni motor sa četiri cilindra u redu na vodeno/uljano hlađenje, četiri ventila po cilindru, dve bregaste osovine |
Prečnik x cilindar | 80 mm x 49.7 mm |
Kubikaža | 999 ccm |
Nominalna snaga | 118 kW (160 hp) na 11000 rpm |
Maksimalni obrtni moment | 112 Nm na 9250 rpm |
Odnos kompresije | 12.0 : 1 |
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom | Elektronsko direktno ubrizgavanje sa ride-by-wire sistemom za gas i knock sensorom |
Kontrola emisije izduvnih gasova | Zatvorene petlje sa 3 prolaska kroz katalizator, sa mešanjem cevi, EU-3 standard sa mešanjem cevi i akustičnim ventilima |
Performanse / potrošnja goriva | |
Maksimalna brzina | preko 200 km/h |
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 90 km/h | 5.4 l |
Prosečna potrošnja na 100 km pri brzini od 120 km/h | 5.6 l |
Vrsta goriva | Super (premijum) bezolovni sa 95 – 98 oktana |
Električni sistem | |
Alternator | 350 W |
Akumulator | 12 V / 9 Ah, bez održavanja |
Prenos snage | |
Kvačilo | Višeslojno kvačilo sa podmazivanjem na ulje (hidraulično), kontrola protiv poskakivanja kvačila, mehaničko |
Menjač | Šestostepeni menjač sa ravnim zupčanicima |
Pogon | Lanac 17/45 |
Šasija / Kočnice | |
Ram | Aluminijumski ram postavljen kao most, delimično samonoseći agregat |
Pozicija prednjeg točka / vešanje | Teleskopska viljuška naopako Ø 46 mm, podesiva kompresija i poskakivanje |
Pozicija zadnjeg točka / vešanje | Dvostrana aluminijumska viljuška slobodnog pokreta, podesiv prigušivač poskakivanja |
Prenos vešanja prednji / zadnji | 120 mm / 120 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 1439 mm |
Nagnutost upravljača | 98.5 mm |
Ugao upravljanja | 65.4° |
Točkovi | Aluminijumski točkovi |
Ram, napred | 3.50 x 17″ |
Ram, pozadi | 6.00 x 17″ |
Guma, napred | 120/70 ZR 17 |
Guma, pozadi | 190/55 ZR 17 |
Prednja kočnica | Kočnica sa dvostrukim diskom, prečnika 320 mm, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper, 5 mm thick |
Zadnja kočnica | Kočnica sa jednim diskom, prečnika 220 mm, single piston floating caliper, 5 mm thick |
ABS | BMW Motorrad Race ABS (delimično integralni), razdvojeni |
Dimenzije / težina | |
Dužina | 2057 mm |
Širina (uključujući retrovizore) | 845 mm |
Visina (bez retrovizora) | 1228 mm |
Visina sedišta, bez težine tereta | 814 mm |
Dužina prostora za noge, bez težine tereta | 1805 mm |
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) | 207 kg |
Dozvoljena ukupna masa | 407 kg |
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) | 200 kg |
Iskoristiva zapremina rezervoara | 17.5 l |
Rezerva | cca. 4 l |
Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara