BMW R 1300 GS prikazuje čistu suštinu GS duha. Njegova relativno mala težina, u kombinaciji sa snažnim bokserom od 145 KS i izdašnom zapreminom od 1300 ccm, čini ga najboljim od najboljih u velikom segmentu touring enduro. Cilj razvoja je bio maksimalno smanjenje umesto stalnog povećanja veličine. Rezultat: neponovljivo rukovanje. Uprkos niskoj složenosti, ima sveobuhvatniju standardnu opremu nego ikada pre. Ovde saznajte sve što treba o tehničkim podacima i opsežnim opcijama opreme.
107 kW (145 KS) pri 7,750 rpm
Trostruki katalizator
Vazdušno/ vodeno hlađeni četvorotaktni dvocilindrični bokser agregat, dupla bregasta, BMW ShiftCam,
106.5 mm x 73 mm
1,300 cc
149 Nm pri 6,500 rpm
13.3 : 1
Ubrizgavanje elektronski kontrolisano
EU 5
preko 200 km/h
4.8 l
110 g/km
Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON), prilagodljiva regulacija kvaliteta goriva (91 to 98 RON)
Trofazni alternator nominalne snage 510 W
12 V / 10 Ah, bez održavanja
Kvačilo sa podmazivanjem s funkcijom protiv proklizavanja, hidraulično aktiviranje
6-stepeni menjač
Kardansko vratilo
BMW Motorrad DTC
THE PACESETTER #SPIRITOFGS
Dvodeli ram koji se sastoji od glavnog rama i zadnjeg spojenih vijcima, samonoseći agregat
BMW Motorrad EVO-Telelever, nagib upravljača odvojen preko flex elementa, centralni amortizer
BMW Motorrad EVO-Paralever, jednostrana opruga od livenog aluminijuma, poprečno povezani ležajevi, centralni WAD opružni podupirač, potpuno podesivo predopterećenje opruge
190 mm / 200 mm
1,518 mm
112 mm
63.8 °
Aluminijumski liveni točkovi
3.00 x 19“
4.50 x 17“
120/70 R19
170/60 R17
Duple disk kočnice, plivajući diskovi, prečnik 310 mm, radijalna klešta sa 4 klipa
Disk kočnica, prečnik 285 mm, plivajuća dvoklipna kočiona klešta
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimizovan nagnut sloj)
850 mm
1,900 mm
19 l
blizu 4 l
2,212 mm
1,406 mm
1,000 mm
237 kg
465 kg
228 kg
1) Prema Smernicama (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, standardnom opremom i najmanje 90% zapremine rezervoara
Standardna oprema
Opciona oprema
Opciona pomoćna oprema