Podaci i oprema
BMW R 1300 GS prikazuje čistu suštinu GS duha. Njegova relativno mala težina, u kombinaciji sa snažnim bokserom od 145 KS i izdašnom zapreminom od 1300 ccm, čini ga najboljim od najboljih u velikom segmentu touring enduro. Cilj razvoja je bio maksimalno smanjenje umesto stalnog povećanja veličine. Rezultat: neponovljivo rukovanje. Uprkos niskoj složenosti, ima sveobuhvatniju standardnu opremu nego ikada pre. Ovde saznajte sve što treba o tehničkim podacima i opsežnim opcijama opreme.
Motor
107 kW (145 KS) pri 7,750 rpm
Trostruki katalizator
Vazdušno/ vodeno hlađeni četvorotaktni dvocilindrični bokser agregat, dupla bregasta, BMW ShiftCam,
106.5 mm x 73 mm
1,300 cc
149 Nm pri 6,500 rpm
13.3 : 1
Ubrizgavanje elektronski kontrolisano
EU 5
Performanse / potrošnja goriva
preko 200 km/h
4.8 l
110 g/km
Bezolovni super, oktanski broj 95 (RON), prilagodljiva regulacija kvaliteta goriva (91 to 98 RON)
Električni sistem
Trofazni alternator nominalne snage 510 W
12 V / 10 Ah, bez održavanja
Sistem prenosa
Kvačilo sa podmazivanjem s funkcijom protiv proklizavanja, hidraulično aktiviranje
6-stepeni menjač
Kardansko vratilo
BMW Motorrad DTC
THE PACESETTER #SPIRITOFGS
Šasija / kočnice
Dvodeli ram koji se sastoji od glavnog rama i zadnjeg spojenih vijcima, samonoseći agregat
BMW Motorrad EVO-Telelever, nagib upravljača odvojen preko flex elementa, centralni amortizer
BMW Motorrad EVO-Paralever, jednostrana opruga od livenog aluminijuma, poprečno povezani ležajevi, centralni WAD opružni podupirač, potpuno podesivo predopterećenje opruge
190 mm / 200 mm
1,518 mm
112 mm
63.8 °
Aluminijumski liveni točkovi
3.00 x 19“
4.50 x 17“
120/70 R19
170/60 R17
Duple disk kočnice, plivajući diskovi, prečnik 310 mm, radijalna klešta sa 4 klipa
Disk kočnica, prečnik 285 mm, plivajuća dvoklipna kočiona klešta
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimizovan nagnut sloj)
Dimensions / weights
850 mm
1,900 mm
19 l
blizu 4 l
2,212 mm
1,406 mm
1,000 mm
237 kg
465 kg
228 kg
1) Prema Smernicama (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, standardnom opremom i najmanje 90% zapremine rezervoara
Oprema
Standardna oprema
- TFT ekran s BMW Motorrad Connectivity
- LED matrix far
- Dnevna svetla za vožnju
- Dinamička kontrola proklizavanja (DTC)
- BMW Motorrad potpuno integralni ABS Pro
- 4 režima vožnje (Eco, Rain, Road, Enduro)
- Kontrola pokretanja uzbrdo (HSC)
- Dinamička kontrola kočenja (DBC)
- Dinamički tempomat (DCC)
- Kontrola kočenja motora (MSR)
- Kontrola pritiska u gumama (TPC)
- KeylessRide
- Grejani rukohvati
- Pregrada za punjenje mobilnog telefona sa USB utičnicom za punjenje
- Zaštita za ruke sa integrisanim pokazivačima pravca
Opciona oprema
- DSA (elektronska suspenzija sa kompenzacijom opterećenja i podešavanjem brzine opruge)
- Prilagodljiva kontrola visine vozila
- Grejano sedište za vozača i suvozača
- Headlight Pro
- Dodatni LED far
- Asistent u vožnji
- Kovani enduro točkovi
- Sistem centralnog zaključavanja
Opciona pomoćna oprema
- "Vario" sistem za prtljag
- Torba za rezervoar
- Enduro štitnik motora
- Enduro štitnik farova
- Zatamnjeno vetrobransko staklo
- Zaštita poklopca glave motora
- i mnogo više