BMW Motorrad Srbija

F 900 R

DINAMIČAN, NAPREDAN, INTUITIVAN.

Izvorni i moćni dizajn  F 900 R-a jednostavno poziva na izazov. Ovaj dinamični roadster daje šansu da se domognete trke pune adrenalina. F 900 R reaguje sa preciznošću i tačnošću. To znači da njegovu snagu možete iskoristiti spontano kao što prevodite Vaše misli u zadovoljstvo vožnje. F 900 R Vam takodje obezbedjuje svetlosnu tehnologiju, konekciju i bezbednost – daleko više od ostalih.

Nemojte biti uplašeni – on hoće samo zabavu.

Iza snažne konstrukcije F 900 R-a nalazi se čisto vozačko uživanje. Njegove definisane ivice naglašavaju atletski duh mašine kao nategnute tetive. Izgleda fokusirano, precizno podešen. Prednji deo izgleda agresivno. Prednja svetla i instrument tabla kompaktno su smešteni na upravljaču. Ovo je isto kao pesnice borca: pokrivene i spremne da napadnu u svakom trenutku. Rezervoar je pomeren ka prednjem delu obezbedjujući optimalnu raspodelu težine i kratak zadnji deo. Kompaktan auspuh naglašava ovako oštar izgled.

Više obrtnog momenta za Vaš život.

Intuitivno, spontano, dinamično – nećete morati da čekate na srećne trenutke. Jednostavno ih uzimate kako Vam to srce želi. Visok obrtni momenat dvocilindričnog linijskog motora koji F 900 R poseduje, razvija izmedju 4,500 i 8,500 rpm za 87 Nm. Ovo je pravi raspon brzina da se izvuče najviše zabave iz snage ovog motocikla.

Prilagodljivi far.

Prilagodljivi far od F 900 R-a se automatski uključuje kod ugla od samo 7°. Drugi LED elementi u okviru fara stvaraju najbolje moguće osvetljenje za unutrašnju stranu krivine. Za više komfora i sigurnosti u svakoj krivini. Vidimo F 900R u vožnji prema nama, uz zalazak sunca na obalskom putu.

Prilagodjen, ali samo u pogledu ergonomije.

F 900 R poseduje ergonomiju prednjeg točka i sportski izgled. Njegovih šest različitih mogućnosti za visinu sedišta, podešavajuće ručice i opcija visokog upravljača omogućava gotovo svakome da pronadje svoju idealnu poziciju. Vetrobran je takodje dostupan u visokoj verziji, što omogućava komfornu i zaštićenu poziciju, čak i na dugim vožnjama. Svako može da pronadje F 900 R koji mu najbolje odgovara. Mi verujemo da ove stvari čine dinamičan roadster. Vidimo da se F 900 R vozi brzo na pravcu.

Više užitaka u vožnji.

Sa opcionalnim Pro modovima vožnje, možete pretvoriti svaku krivinu i svaki pravac u čist užitak još brže nego do sada. Pro modovi vožnje sadrže bezbednosne sisteme podrške kao što su ABS Pro, Dinamička kontrola trakcije (DTC), Dinamička kontrola kočnica (DBC) i kontrola motornog kočenja (EBC).  Dinamička kontrola kočnica (DBC) garantuje veću sigurnost pri kočenju, a nova opcija – kontrola motornog kočenja (EBC) sprečava zadnji točak od proklizavanja kada se spontano aktivira gas ili kvačilo. Gear Shift Assist Pro ili elektronski podesivo vešanje, kombinuje sportsku dinamičnost sa komforom za još više uživanja u vožnji.

Agregat
Tip Vodeno hladjeni četvorotaktni dvocilindrični linijski agregat, četiri ventila po cilindru, dva bregasta vratila, suvo podmazivanje
Prečnik x cilindar 86 mm x 77 mm
Kubikaža 895 cc
Maksimalna snaga 77 kW (105 ks) na 8,500 rpm
Maksimalna snaga (A2) 70 kW (95 ks) na 8,000 rpm
Maksimalni obrtni moment 92 Nm na 6500 rpm
Maksimalni obrtni moment (A2) 88 Nm na 6750 rpm
Odnos kompresije 13.1 : 1
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom Elektronsko ubrizgavanje
Kontrola emisije izduvnih gasova Regulisana trostrukim katalizatorom, standard emisije EU-5
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina 216 km/h
Maksimalna brzina (A2) 201 km/h
Opcionalna oprema za motocikl sa redukcijom snage 162 km/h
Potrošnja goriva na 100 km bazirana po WMTC 4.2 l/100km
CO2 emisija bazirana po WMTC 99 g/km
Tip goriva Premium bezolovni, minimum 95 oktana (RON)
Tip goriva (A2) Premium bezolovni, minimum 91 oktana (RON)
Električni sistem
Alternator Konstantni magnetni alternator 416 W (definisana snaga)
Akumulator 12 V / 12 Ah, bez održavanja
Transmisija
Kvačilo Višestruki disk sa podmazivanjem (bez trzaja), mehaničko
Menjač Konstantna mreža šestostepenog menjača integrisanog sa karterom
Pogon Beskrajni O – ring lanac sa ublaživačem udara u zadnjem točku
Šasija / Kočnice
Ram „Bridge-type“ ram, konstrukcija čelične školjke
Pozicija prednjeg točka / vešanje Oobrnuta teleskopska viljuška, prečnika 43 mm
Pozicija zadnjeg točka / vešanje Aluminijumska dvostrana oscilujuća viljuška, centralna opruga, hidraulično podešavanje opterećenja, podesivo odskakivanje
Prenos vešanja prednji / zadnji 135 mm / 142 mm
(Opcionalna oprema – mogućnost spuštenog vešanja: 115 mm / 122 mm)
Međuosovinsko rastojanje 1518 mm
Nagnutost upravljača 114.3 mm
Ugao upravljanja 60.5°
Točkovi Aluminijumski točkovi
Felna, napred 3.50 x 17″
Felna, pozadi 5.50 x 17″
Guma, napred 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 180/55 ZR 17
Prednja kočnica Dvostruki kočioni disk, plutajući diskovi Ø 320 mm, radialne četvoroklipne fiksne kočione čeljusti
Zadnja kočnica Jedan kočioni disk 265mm, jednoklipne plutajuće kočione čeljusti
ABS BMW Motorrad ABS
Dimenzije / težina
Dužina 2140 mm
Širina (bez retrovizora) 815 mm
Visina (bez retrovizora) 1130 mm
Visina sedišta 815 mm (najniža visina sedišta: 770 mm, visina niskog sedišta: 790 mm,visoko sedište: 835 mm,komforno sedište: 840 mm, ekstra visoko sedište: 865 mm)
Zakrivljenost noge 1820 mm (najniža visina sedišta: 1755 mm, visina niskog sedišta: 1785 mm, visoko sedište: 1860 mm, komforno sedište: 1870 mm, ekstra visoko sedište: 1890 mm)
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) 211 kg
Dozvoljena ukupna masa 430 kg
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) 219 kg
Iskoristiva zapremina rezervoara 13 l
Rezerva prosečno 3.5 l

Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara

Standardna oprema

TFT ekran u boji sa BMW Mottorad konekcijom

LED svetlo (kratko/dugo)

LED migavci

ASC modovi vožnje za kišne uslove i za put

Podešavanje prednje ručne kočnice i ručice kvačila

Utičnica 12 Volti

 

Opcionalna oprema

Far PRO (prilagodjavajuće svetlo za krivine)

Pro modovi vožnje uključujući DTC (dinamička kontrola trakcije), MSR (kontrola kočenja motorom) DBC (dinamička kontrola kočnica)

Dinamičko elektronsko ogibljenje

Sistem paljenja bezkontaktnim ključem

Pametni poziv u slučaju nezgode

Kontrola pritiska u gumama (RDC)

Mogućnost spuštenog vešanja

 

Opcionalni dodaci

Spoiler agregata

Navlaka za sedište suvozača

Obradjeni fuzasteri i retrovizori

Dodatni izbor sedišta

Nosači kofera

Meke torbe

Visoki vetrobran

Centralni štender