DINAMIČAN, NAPREDAN, INTUITIVAN.
Izvorni i moćni dizajn F 900 R-a jednostavno poziva na izazov. Ovaj dinamični roadster daje šansu da se domognete trke pune adrenalina. F 900 R reaguje sa preciznošću i tačnošću. To znači da njegovu snagu možete iskoristiti spontano kao što prevodite Vaše misli u zadovoljstvo vožnje. F 900 R Vam takodje obezbedjuje svetlosnu tehnologiju, konekciju i bezbednost – daleko više od ostalih.
Nemojte biti uplašeni – on hoće samo zabavu.
Iza snažne konstrukcije F 900 R-a nalazi se čisto vozačko uživanje. Njegove definisane ivice naglašavaju atletski duh mašine kao nategnute tetive. Izgleda fokusirano, precizno podešen. Prednji deo izgleda agresivno. Prednja svetla i instrument tabla kompaktno su smešteni na upravljaču. Ovo je isto kao pesnice borca: pokrivene i spremne da napadnu u svakom trenutku. Rezervoar je pomeren ka prednjem delu obezbedjujući optimalnu raspodelu težine i kratak zadnji deo. Kompaktan auspuh naglašava ovako oštar izgled.
Više obrtnog momenta za Vaš život.
Intuitivno, spontano, dinamično – nećete morati da čekate na srećne trenutke. Jednostavno ih uzimate kako Vam to srce želi. Visok obrtni momenat dvocilindričnog linijskog motora koji F 900 R poseduje, razvija izmedju 4,500 i 8,500 rpm za 87 Nm. Ovo je pravi raspon brzina da se izvuče najviše zabave iz snage ovog motocikla.
Prilagodljivi far.
Prilagodljivi far od F 900 R-a se automatski uključuje kod ugla od samo 7°. Drugi LED elementi u okviru fara stvaraju najbolje moguće osvetljenje za unutrašnju stranu krivine. Za više komfora i sigurnosti u svakoj krivini. Vidimo F 900R u vožnji prema nama, uz zalazak sunca na obalskom putu.
Prilagodjen, ali samo u pogledu ergonomije.
F 900 R poseduje ergonomiju prednjeg točka i sportski izgled. Njegovih šest različitih mogućnosti za visinu sedišta, podešavajuće ručice i opcija visokog upravljača omogućava gotovo svakome da pronadje svoju idealnu poziciju. Vetrobran je takodje dostupan u visokoj verziji, što omogućava komfornu i zaštićenu poziciju, čak i na dugim vožnjama. Svako može da pronadje F 900 R koji mu najbolje odgovara. Mi verujemo da ove stvari čine dinamičan roadster. Vidimo da se F 900 R vozi brzo na pravcu.
Više užitaka u vožnji.
Sa opcionalnim Pro modovima vožnje, možete pretvoriti svaku krivinu i svaki pravac u čist užitak još brže nego do sada. Pro modovi vožnje sadrže bezbednosne sisteme podrške kao što su ABS Pro, Dinamička kontrola trakcije (DTC), Dinamička kontrola kočnica (DBC) i kontrola motornog kočenja (EBC). Dinamička kontrola kočnica (DBC) garantuje veću sigurnost pri kočenju, a nova opcija – kontrola motornog kočenja (EBC) sprečava zadnji točak od proklizavanja kada se spontano aktivira gas ili kvačilo. Gear Shift Assist Pro ili elektronski podesivo vešanje, kombinuje sportsku dinamičnost sa komforom za još više uživanja u vožnji.
Agregat | |
---|---|
Tip | Vodeno hladjeni četvorotaktni dvocilindrični linijski agregat, četiri ventila po cilindru, dva bregasta vratila, suvo podmazivanje |
Prečnik x cilindar | 86 mm x 77 mm |
Kubikaža | 895 cc |
Maksimalna snaga | 77 kW (105 ks) na 8,500 rpm |
Maksimalna snaga (A2) | 70 kW (95 ks) na 8,000 rpm |
Maksimalni obrtni moment | 92 Nm na 6500 rpm |
Maksimalni obrtni moment (A2) | 88 Nm na 6750 rpm |
Odnos kompresije | 13.1 : 1 |
Kontrola mešavina / upravljanje agregatom | Elektronsko ubrizgavanje |
Kontrola emisije izduvnih gasova | Regulisana trostrukim katalizatorom, standard emisije EU-5 |
Performanse / potrošnja goriva | |
Maksimalna brzina | 216 km/h |
Maksimalna brzina (A2) | 201 km/h |
Opcionalna oprema za motocikl sa redukcijom snage | 162 km/h |
Potrošnja goriva na 100 km bazirana po WMTC | 4.2 l/100km |
CO2 emisija bazirana po WMTC | 99 g/km |
Tip goriva | Premium bezolovni, minimum 95 oktana (RON) |
Tip goriva (A2) | Premium bezolovni, minimum 91 oktana (RON) |
Električni sistem | |
Alternator | Konstantni magnetni alternator 416 W (definisana snaga) |
Akumulator | 12 V / 12 Ah, bez održavanja |
Transmisija | |
Kvačilo | Višestruki disk sa podmazivanjem (bez trzaja), mehaničko |
Menjač | Konstantna mreža šestostepenog menjača integrisanog sa karterom |
Pogon | Beskrajni O – ring lanac sa ublaživačem udara u zadnjem točku |
Šasija / Kočnice | |
Ram | „Bridge-type“ ram, konstrukcija čelične školjke |
Pozicija prednjeg točka / vešanje | Oobrnuta teleskopska viljuška, prečnika 43 mm |
Pozicija zadnjeg točka / vešanje | Aluminijumska dvostrana oscilujuća viljuška, centralna opruga, hidraulično podešavanje opterećenja, podesivo odskakivanje |
Prenos vešanja prednji / zadnji | 135 mm / 142 mm (Opcionalna oprema – mogućnost spuštenog vešanja: 115 mm / 122 mm) |
Međuosovinsko rastojanje | 1518 mm |
Nagnutost upravljača | 114.3 mm |
Ugao upravljanja | 60.5° |
Točkovi | Aluminijumski točkovi |
Felna, napred | 3.50 x 17″ |
Felna, pozadi | 5.50 x 17″ |
Guma, napred | 120/70 ZR 17 |
Guma, pozadi | 180/55 ZR 17 |
Prednja kočnica | Dvostruki kočioni disk, plutajući diskovi Ø 320 mm, radialne četvoroklipne fiksne kočione čeljusti |
Zadnja kočnica | Jedan kočioni disk 265mm, jednoklipne plutajuće kočione čeljusti |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Dimenzije / težina | |
Dužina | 2140 mm |
Širina (bez retrovizora) | 815 mm |
Visina (bez retrovizora) | 1130 mm |
Visina sedišta | 815 mm (najniža visina sedišta: 770 mm, visina niskog sedišta: 790 mm,visoko sedište: 835 mm,komforno sedište: 840 mm, ekstra visoko sedište: 865 mm) |
Zakrivljenost noge | 1820 mm (najniža visina sedišta: 1755 mm, visina niskog sedišta: 1785 mm, visoko sedište: 1860 mm, komforno sedište: 1870 mm, ekstra visoko sedište: 1890 mm) |
Masa praznog motocikla, spremnog za put, punog rezervoara 1) | 211 kg |
Dozvoljena ukupna masa | 430 kg |
Dozvoljena nosivost (sa standardnom opremom) | 219 kg |
Iskoristiva zapremina rezervoara | 13 l |
Rezerva | prosečno 3.5 l |
Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa Direktivom 93/93/EEC sa svim tečnostima i najmanje 90% punog rezervoara
Standardna oprema
TFT ekran u boji sa BMW Mottorad konekcijom
LED svetlo (kratko/dugo)
LED migavci
ASC modovi vožnje za kišne uslove i za put
Podešavanje prednje ručne kočnice i ručice kvačila
Utičnica 12 Volti
Opcionalna oprema
Far PRO (prilagodjavajuće svetlo za krivine)
Pro modovi vožnje uključujući DTC (dinamička kontrola trakcije), MSR (kontrola kočenja motorom) DBC (dinamička kontrola kočnica)
Dinamičko elektronsko ogibljenje
Sistem paljenja bezkontaktnim ključem
Pametni poziv u slučaju nezgode
Kontrola pritiska u gumama (RDC)
Mogućnost spuštenog vešanja
Opcionalni dodaci
Spoiler agregata
Navlaka za sedište suvozača
Obradjeni fuzasteri i retrovizori
Dodatni izbor sedišta
Nosači kofera
Meke torbe
Visoki vetrobran
Centralni štender