S 1000 RR
Supermotocikl pun superlativa.
U neprestanom nastojanju da dođe do samih granica i u potrazi za idealnom linijom, imate pod sobom 152 kW (207 ks). Neobuzdana snaga tera vaš RR do maksimuma – sa obrtnim momentom od 113 Nm pri 11.000 obrtaja u minutu i krivom obrtnog momenta od najmanje 100 Nm u rasponu od 5.500 do 14.500 [obrtaja u minutu].
Deset godina pošto je prva generacija modela RR očarala svet motocikala, sada stupamo na sledeći nivo performansi. Revidirali smo gotovo svaku komponentu modela RR – od prednjeg do zadnjeg kraja. Rezultat: manja težina i primetno bolje performanse. Da li ste spremni za pol-poziciju i pobedu? RR vas čeka.
Dizajniran za pol-poziciju.
Svako ko ga pogleda odmah je svestan sledećeg: ovo je motocikl visokih performansi. Svaki deo modela RR dizajniran je tako da izvuče najviše iz sebe. Uzmimo, na primer, izgled rama sa novom tehnologijom vešanja koja RR čini lakšim i preciznijim. Pored toga, tu je i ergonomski savršeno sedište, koje je bez premca zahvaljujući modifikovanom ramu i dizajnu prednje oplate. Standardni LED farovi daju motociklu apsolutno dinamičan i agresivan izgled. Prednji migavci prešli su sa oplate na retrovizore, što ne samo da izgleda estetski prijatno, već pruža i poboljšanu vidljivost. Viđen otpozadi, RR dominira u smislu dizajna i funkcionalnosti: ovde je moto „Sve u jednom“. Pored osvetljenja registarske tablice, držač tablice sada takođe sadrži LED migavce, zadnja i stop svetla.
Četiri cilindra i performanse bez premca.
Novodizajnirani, četvorocilindarski motor čini novi pogonski sklop modela RR. Ne samo što je vršna snaga uvećana na 152 kW (207 ks) pri 13.500 obrtaja u minutu, već je optimalizovana i kriva obrtnog momenta. I zahvaljujući novoj BMW ShiftCam tehnologiji, koja bira vreme otvaranja ventila i podizanje ventila pomoću bregaste osovine, čak i pri malim ili srednjim opsezima brzine motora, primenjuje se znatno više obrtnog momenta i snage.
Pored toga, brojne druge komponente adaptirane su za dalju optimalizaciju težine, prostora i dizajna. To obuhvata novi koncept tajminga, izdubljene titanijumske usisne ventile i poboljšano i samoojačano mokro proklizavajuće kvačilo sa više diskova (-20N). Motor je sada za 4 kg lakši i uži, što poboljšava ne samo upravljanje već i ergonomiju. To ćete primetiti odmah čim se popnete na motocikl.
Tehnologija stvorena za maksimalne performanse u svakoj situaciji.
RR je tehnički visoki letač koji čvrsto prianja za put: Četiri standardna moda RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE već pokrivaju brojne stilove vožnje u različitim uslovima. Pro mod kao specijalni dodatak prostire svet trka pod vašim nogama uz tri dodatna moda RACE PRO 1, RACE PRO 2 i RACE PRO 3, sa sistemima Launch Control, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC (Dynamic Brake Control). Multi-kontrolerom možete da konfigurišete sledeće postavke preko TFT ekrana dijagonale 6,5“ u punom koloru: reakciju na gas uključujući karakteristike motora, obrtni moment kočenja motora, kontrolu vuče (DTC) uključujući kontrolu vožnje samo na zadnjem točku, ABS i DDC (Dynamic Damping Control). A pritiskom na dugme možete podesiti postavke tokom vožnje preko DTC +/- Shift. Zahvaljujući najnovijeoj 6-osovinskoj senzorskoj tehnologiji i prethodnoj kontroli obrtnog momenta, DTC podrška je posebno nesmetana i moćna. Postupak se sprovodi bez obzira na stepen prenosa, brzinu ili nagib.
Sa DTC-om nove generacije, dobijate efikasniju, snažniju i bezbedniju kontrolu vuče, te time i još veći prednji zalet.
Performanse na trkačkoj stazi. I na ulici.
Kada je reč o vrhunskim performansama, RR je vaš savršeni partner. I to ne samo na putu, već i na trkačkoj stazi. U nekoliko jednostavnih poteza, možete demontirati i retrovizor i držač tablice, te tako dobiti trkački motocikl.
Opcionalno dostupan M Paket pretvara vaš RR u ultimativnu trkačku mašinu. Ovde je težina ponovo snižena za još oko 3,5 kg na samo 193,5 kg. Pored Motorsport finiša, M karbonskih točkova, M akumulatora, M sedišta, M repnog uzdignuća i M okretanja prednje viljuške, dobijate i Pro modove vožnje sa podesivim modovima Race Pro 1-3 i sistemima elektronske asistencije, kao što su DTC +/- Shift, ABS Settings, mapiranja motora, kontrola vožnje samo na zadnjem točku i kontrola proklizavanja, te još mnogo toga.
Agregat | |
---|---|
Tip | Vodom/uljem hlađeni četvorocilindarski četvorotaktni redni motor, četiri titanijumska ventila po cilindru, BMW ShiftCam |
Promer x hod | 80 mm x 49.7 mm |
Zapremina | 999 ccm |
Nazivna izlazna snaga | 152 kW (207 ks) pri 13.500 obrtaja u minutu |
Maksimalni obrtni moment | 113 Nm pri 11.000 obrtaja u minutu |
Odnos kompresije | 13.3:1 |
Kontrola mešavina / upravljanje motorom | Elektronsko ubrizgavanje, varijabilna usisna cev |
Standard emisije | Trosmerni katalitički konvertor zatvorene petlje, standard EU-4 |
Performanse / potrošnja goriva | |
Maksimalna brzina | 299 km/h |
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana naWMTC | 6,4 l |
Tip goriva | Super (premijum) bezolovni, sa 95 – 98 oktana |
Motor | |
Električni sistem | |
Alternator | 450 W |
Akumulator | 12 V / 8 Ah, bez održavanja |
Prenos snage | |
Kvačilo | Mokro proklizavajuće kvačilo sa više diskova i samoojačanjem |
Menjač | Šestobrzinski menjač u konstantnoj mreži sa ravno sečenim zupčanicima |
Pogon | Lanac 525 17/45 |
Šasija / Kočnice | |
Ram | Ram tipa most, liveni aluminijum, sa nošenjem težine motora |
Pozicija prednjeg točka / vešanje | Naopaka teleskopska viljuška Ø 45 mm, prilagodljiva faza kompresije i odskoka, prilagodljivo prethodno opterećenje |
Pozicija zadnjeg točka / vešanje | „WSBK“ Aluminijumska prednja viljuška, „full floater pro“, prilagodljivo amortizovanje kompresije i odskoka, prilagodljivo prethodno opterećenje |
Pomeranje vešanja napred / nazad | 120 mm / 117 mm |
Osovinski razmak | 1441 mm |
Zatur | 93.9 mm |
Ugao glave upravljača | 66.5° |
Točkovi | Točkovi od livenog aluminijuma |
Felna, prednja | 3.50″ x 17″ |
Felna, zadnja | 6.00″ x 17″ |
Guma, prednja | 120/70 ZR 17 |
Guma, pozadi | 190/55 ZR 17 |
Kočnica, prednja | Kočnica sa dvostrukim diskom, 4-klipne fiksne kočione čeljusti, prečnik 320 mm |
Kočnica, zadnja | Kočnica sa jednim diskom, jednoklipne pokretne kočione čeljusti, prečnik 220 mm |
ABS | BMW Motorrad Race ABS (integralni deo), odvojivi, modovi za biranje |
Dimenzije / težina | |
Dužina | 2.073 mm |
Širina (uklj. ogledala) | 848mm |
Visina (isklj. ogledala) | 1141 mm |
Visina sedišta, bez težinskog opterećenja | 824 mm |
Unutrašnja krivina noge, bez težinskog opterećenja | 1.827 mm |
Težina bez opterećenja, spreman za put, sa punim rezervoarom) | 197 kg (M Paket 193,5 kg) |
Dozvoljena ukupna težina | 407 kg |
Nosivost (sa standardnom opremom) | 210 kg |
Korisna zapremina rezervoara 1 | 16,5 l |
Rezerva | oko 4 l |
Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa smernicama 93/93/EWG sa svim tečnostima i gorivom od najmanje 90% korisne zapremine rezervoara