BMW Motorrad Srbija

S 1000 RR

Supermotocikl pun superlativa.

U neprestanom nastojanju da dođe do samih granica i u potrazi za idealnom linijom, imate pod sobom 152 kW (207 ks). Neobuzdana snaga tera vaš RR do maksimuma – sa obrtnim momentom od 113 Nm pri 11.000 obrtaja u minutu i krivom obrtnog momenta od najmanje 100 Nm u rasponu od 5.500 do 14.500 [obrtaja u minutu].
Deset godina pošto je prva generacija modela RR očarala svet motocikala, sada stupamo na sledeći nivo performansi. Revidirali smo gotovo svaku komponentu modela RR – od prednjeg do zadnjeg kraja. Rezultat: manja težina i primetno bolje performanse. Da li ste spremni za pol-poziciju i pobedu? RR vas čeka.

Dizajniran za pol-poziciju.

Svako ko ga pogleda odmah je svestan sledećeg: ovo je motocikl visokih performansi. Svaki deo modela RR dizajniran je tako da izvuče najviše iz sebe. Uzmimo, na primer, izgled rama sa novom tehnologijom vešanja koja RR čini lakšim i preciznijim. Pored toga, tu je i ergonomski savršeno sedište, koje je bez premca zahvaljujući modifikovanom ramu i dizajnu prednje oplate. Standardni LED farovi daju motociklu apsolutno dinamičan i agresivan izgled. Prednji migavci prešli su sa oplate na retrovizore, što ne samo da izgleda estetski prijatno, već pruža i poboljšanu vidljivost. Viđen otpozadi, RR dominira u smislu dizajna i funkcionalnosti: ovde je moto „Sve u jednom“. Pored osvetljenja registarske tablice, držač tablice sada takođe sadrži LED migavce, zadnja i stop svetla.

Četiri cilindra i performanse bez premca.

Novodizajnirani, četvorocilindarski motor čini novi pogonski sklop modela RR. Ne samo što je vršna snaga uvećana na 152 kW (207 ks) pri 13.500 obrtaja u minutu, već je optimalizovana i kriva obrtnog momenta. I zahvaljujući novoj BMW ShiftCam tehnologiji, koja bira vreme otvaranja ventila i podizanje ventila pomoću bregaste osovine, čak i pri malim ili srednjim opsezima brzine motora, primenjuje se znatno više obrtnog momenta i snage.
Pored toga, brojne druge komponente adaptirane su za dalju optimalizaciju težine, prostora i dizajna. To obuhvata novi koncept tajminga, izdubljene titanijumske usisne ventile i poboljšano i samoojačano mokro proklizavajuće kvačilo sa više diskova (-20N). Motor je sada za 4 kg lakši i uži, što poboljšava ne samo upravljanje već i ergonomiju. To ćete primetiti odmah čim se popnete na motocikl.

Tehnologija stvorena za maksimalne performanse u svakoj situaciji.

RR je tehnički visoki letač koji čvrsto prianja za put: Četiri standardna moda RAIN, ROAD, DYNAMIC i RACE već pokrivaju brojne stilove vožnje u različitim uslovima. Pro mod kao specijalni dodatak prostire svet trka pod vašim nogama uz tri dodatna moda RACE PRO 1, RACE PRO 2 i RACE PRO 3, sa sistemima Launch Control, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) i DBC (Dynamic Brake Control). Multi-kontrolerom možete da konfigurišete sledeće postavke preko TFT ekrana dijagonale 6,5“ u punom koloru: reakciju na gas uključujući karakteristike motora, obrtni moment kočenja motora, kontrolu vuče (DTC) uključujući kontrolu vožnje samo na zadnjem točku, ABS i DDC (Dynamic Damping Control). A pritiskom na dugme možete podesiti postavke tokom vožnje preko DTC +/- Shift. Zahvaljujući najnovijeoj 6-osovinskoj senzorskoj tehnologiji i prethodnoj kontroli obrtnog momenta, DTC podrška je posebno nesmetana i moćna. Postupak se sprovodi bez obzira na stepen prenosa, brzinu ili nagib.
Sa DTC-om nove generacije, dobijate efikasniju, snažniju i bezbedniju kontrolu vuče, te time i još veći prednji zalet.

Performanse na trkačkoj stazi. I na ulici.

Kada je reč o vrhunskim performansama, RR je vaš savršeni partner. I to ne samo na putu, već i na trkačkoj stazi. U nekoliko jednostavnih poteza, možete demontirati i retrovizor i držač tablice, te tako dobiti trkački motocikl.
Opcionalno dostupan M Paket pretvara vaš RR u ultimativnu trkačku mašinu. Ovde je težina ponovo snižena za još oko 3,5 kg na samo 193,5 kg. Pored Motorsport finiša, M karbonskih točkova, M akumulatora, M sedišta, M repnog uzdignuća i M okretanja prednje viljuške, dobijate i Pro modove vožnje sa podesivim modovima Race Pro 1-3 i sistemima elektronske asistencije, kao što su DTC +/- Shift, ABS Settings, mapiranja motora, kontrola vožnje samo na zadnjem točku i kontrola proklizavanja, te još mnogo toga.

Agregat
Tip Vodom/uljem hlađeni četvorocilindarski četvorotaktni redni motor, četiri titanijumska ventila po cilindru, BMW ShiftCam
Promer x hod 80 mm x 49.7 mm
Zapremina 999 ccm
Nazivna izlazna snaga 152 kW (207 ks) pri 13.500 obrtaja u minutu
Maksimalni obrtni moment 113 Nm pri 11.000 obrtaja u minutu
Odnos kompresije 13.3:1
Kontrola mešavina / upravljanje motorom Elektronsko ubrizgavanje, varijabilna usisna cev
Standard emisije Trosmerni katalitički konvertor zatvorene petlje, standard EU-4
Performanse / potrošnja goriva
Maksimalna brzina 299 km/h
Potrošnja goriva na 100 km zasnovana naWMTC 6,4 l
Tip goriva Super (premijum) bezolovni, sa 95 – 98 oktana
Motor
Električni sistem
Alternator 450 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bez održavanja
Prenos snage
Kvačilo Mokro proklizavajuće kvačilo sa više diskova i samoojačanjem
Menjač Šestobrzinski menjač u konstantnoj mreži sa ravno sečenim zupčanicima
Pogon Lanac 525 17/45
Šasija / Kočnice
Ram Ram tipa most, liveni aluminijum, sa nošenjem težine motora
Pozicija prednjeg točka / vešanje Naopaka teleskopska viljuška Ø 45 mm, prilagodljiva faza kompresije i odskoka, prilagodljivo prethodno opterećenje
Pozicija zadnjeg točka / vešanje „WSBK“ Aluminijumska prednja viljuška, „full floater pro“, prilagodljivo amortizovanje kompresije i odskoka, prilagodljivo prethodno opterećenje
Pomeranje vešanja napred / nazad 120 mm / 117 mm
Osovinski razmak 1441 mm
Zatur 93.9 mm
Ugao glave upravljača 66.5°
Točkovi Točkovi od livenog aluminijuma
Felna, prednja 3.50″ x 17″
Felna, zadnja 6.00″ x 17″
Guma, prednja 120/70 ZR 17
Guma, pozadi 190/55 ZR 17
Kočnica, prednja Kočnica sa dvostrukim diskom, 4-klipne fiksne kočione čeljusti, prečnik 320 mm
Kočnica, zadnja Kočnica sa jednim diskom, jednoklipne pokretne kočione čeljusti, prečnik 220 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS (integralni deo), odvojivi, modovi za biranje
Dimenzije / težina
Dužina 2.073 mm
Širina (uklj. ogledala) 848mm
Visina (isklj. ogledala) 1141 mm
Visina sedišta, bez težinskog opterećenja 824 mm
Unutrašnja krivina noge, bez težinskog opterećenja 1.827 mm
Težina bez opterećenja, spreman za put, sa punim rezervoarom) 197 kg (M Paket 193,5 kg)
Dozvoljena ukupna težina 407 kg
Nosivost (sa standardnom opremom) 210 kg
Korisna zapremina rezervoara 1 16,5 l
Rezerva oko 4 l


Tehnički podaci odnose se na težinu praznog motocikla (DIN)
1) U skladu sa smernicama 93/93/EWG sa svim tečnostima i gorivom od najmanje 90% korisne zapremine rezervoara

Konfigurator motocikla