Podaci i oprema
R 18 Classic podseća na ikone naše istorije i kvalitet ranih touring krstarica. Ove kvalitete smo uspeli da oživimo. Saznajte sve o tehničkim podacima ovde.
Tehnički podaci
Motor
Dvocilindrični četvorotaktni bokser motor hlađen vazduhom/uljem, dve bregaste osovine sa pogonom na lancima iznad pogonske osovine
107.1 mm x 100 mm
1,802 cm³
67 kW (91 ks) na 4.750 rpm
158 Nm pri 3,000 rpm
9,6 : 1
Elektronsko upravljano ubrizgavanje goriva, BMS-K+ elektronsko upravljanje motorom sa prekidom prekoračenja i paljenjem s dve iskre: BMS-O sa e-gasom
Trokomponenti katalitički konvertor s povratnom vezom
Domet / potrošnja
preko 180 km/h
5.6 l/100km
Super plus bezolovni (max. 15% etanol, E15) RON 95 90 AKI
Električni sistem
Generator stalnih magneta 600 V (nominalni kapacitet)
12 V / 26 Ah, bez održavanja
Sistem prenosa
Suvo kvačilo sa jednim diskom
Šesto-stepeni menjač sa kandžastom spojnicom u posebnom kućištu menjača
Pogon osovine
Oslanjanje / kočnice
Čelični okvir sa dvostrukim ležištem i pričvršćenim vijcima
Teleskopska viljuška
Čelična oscilujuća viljuška sa centralnom amortizacijom
120 mm / 90 mm
1,731 mm
150 mm
57.3°
Točkovi s krakovima
3.00" x 16"
5.00" x 16"
130/90 B16
180/65 B16
Kočnica s dva diska, prečnika 300 mm, četvoroklipna kočiona klešta
Kočnica s jednim diskom, prečnika 300 mm, četvoroklipna kočiona klešta
BMW Motorrad integralni ABS (delimično integrisano)
Dimenzije / težine
710 mm
1,655 mm
blizu 16 l
blizu 4 l
2,440 mm
1,342 mm
1,397 mm
964 mm
365 kg
560 kg
195 kg
1) Prema Direktivi (EU) 168/2013 sa svim tečnostima, standardnom opremom i najmanje 90% zapremine rezervoara. 90% upotrebljivog kapaciteta rezervoara.